reklamin є рекламною агенцією у Львові, основним напрямком діяльності якої є розробка та реалізація усіх можливих маркетингових інструментів BTL у Львові, Західному регіоні та у будь-якому місті України. Хоча дотепер немає єдиної позиції у поділі різновидів BTL ми, аналізуючи як і світовий, так і український досвід, для зручності виділили наступні категорії структуризації наших можливостей. А саме:
- Консультування у торгових точках ;
- Акції «подарунок за покупку» ;
- Семплінги розповсюдження, роздача зразків рекламних продуктів ;
- Розповсюдження, роздача рекламних матеріалів (буклетів, листівок, «флаєрів») ;
- Switch-selling (обмін продукції конкурента на рекламований продукт) ;
- Cross-promotions ;
- Дегустації у торгових точках Львова та інших містах України ;
- Розробка та проведення програм лояльності (розіграші, лотереї та конкурси) ;
- Промо-акції у ВНЗ та школах.
Trade marketing (Торговий маркетинг)
- Таємний покупець
- Аудит роздрібної торгівлі ;
- Брендінг ;
- Проведення розпродажу залишку товарів ;
- Анкетування покупців.
- Збільшення кількості представленого товару у торговій точці
- Безадресна і адресна доставка рекламних матеріалів ;
- Розповсюдження листівок, рекламних газет, кореспонденції по поштових скриньках ;
- Контроль та моніторинг за безадресним, адресним розповсюдженням реклами ;
- Розповсюдження рекламних матеріалів (хенгерів) на дверні ручки квартир
- Розробка та підготовка адресної програми та карти розповсюдження ;
- Доставка рекламних матеріалів, продукції по офісних центрах та юридичних адресах ;
- Кур’єрська доставка.
- Викладка та контроль наявності продукції в торговому ряді ;
- Оформлення торгових точок, місць реалізації товару ;
- Консультація продавців та менеджерів торгових залів/магазинів ;
- Щотижневий моніторинг цін клієнта і конкурентів ;
- Тренінги персоналу торгових точок ;
- Підготовка мерчандайзерів для клієнта ;
- Аудит мерчандайзингу ;
- POS-матеріали, їх розміщення та контроль.
- Презентація та демонстрація товару ;
- Іміджеві акції ;
- Конференції, семінари, фуршети, виставки ;
- Корпоративні свята та урочисті події ;
- Спонсорство ;
- Флеш моб ;
- Автомобільні пробіги та тест-драйви ;
- Святкове відкриття та оформлення магазинів ;
- Лотереї, розіграші та призові акції ;
- Соціальні проекти.
- Сувенірна продукція
- Поліграфічні матеріали
- Уніформа
- Промо обладнання
- Нестандартні концепти реклами та конструкції
Існує думка, що більшість із перелічених вище BTL-інструментів, можна проводити та організовувати без будь-яких професійних навиків. І подумаєте Ви, читаючи ці рядки, що істина у цих словах є. Проте ми схильні думати, що така позиція є далекою від правди і не відповідає дійсності. Яскравим підтвердженням цих слів є поява нових і нових компаній чи підрозділів, які пов’язують свою діяльність із уже відомими поняттями «промо», «промоутери», «роздача листівок», «поклейка плакатів» і цей перелік можна продовжувати далі. Проте, коли ми теоретично розуміємо той факт, що роздачу листівок може організувати будь-хто, то ефективність та контроль такої реалізації узяти на себе захоче не кожен, а особливо, якщо у нашому випадку BTL-акція у Львові, іншому місті в Україні чи кількох містах водночас вирізнятиметься масштабністю та чисельністю. Тому розуміючи це та працюючи над власними помилками минулого, ми постійно докладаємо максимум зусиль заради удосконалення наших можливостей , ідей та реалізацій сьогодення та майбутнього. Через це ми не позиціонуємо себе рекламною агенцією повного циклу, оскільки вважаємо, що краще займатись більш вузьким спрямуванням у рекламному просторі, виділяючи таким чином ефективність, дієвість та організованість нашого робочого процесу у сфері рекламних комунікацій BTL.