Рекламний проект: розповсюдження рекламних матеріалів (флаєрів,листівок) ТМ «Вернигора»
Механіка: роздача листівок водіям на перехрестях
Регіон: Львів
Завдання:
- Організувати ефективну роботу промоутерів
- Моніторинг проведених рекламних заходів
- Інформатизація про появу нового туристичного комплексу
- Збільшити число клієнтів
У період з липня по грудень 2011 року відбулася масова роздача листівок у Львові для відпочинково-оздоровчого комплексу «Вернигора». Організатором проведення у Львові виступила рекламна агенція reklamin. Розповсюдження рекламних матеріалів відбувалося кожного дня окрім вихідних днів на усіх найбільших перехрестях скупчення автомобілів у місті Львові, де промоутери роздавали водіям інформаційні матеріали про новостворений комплекс відпочинку, що у місті Трускавці. Цільовою аудиторією було обрано водіів автомобілів середнього/вище середнього достатку, які у свою чергу стали образом потенційних відпочиваючих на рекреаційному курорті. Роздача відбувалась на семи визначених та погоджених перехрестях і для цього були обрані найбільш пікові години проїзду транспортних засобів. Супервайзери здійснили підбір та підготовку промоутерів, а згодом здійснювали постійний моніторинг їх роботи, що стало запорукою успішної реалізації BTL-проекту у Львові.
Результати:
- Підвищеня числа двінків та відвідувачів зі Львова
- Ріст популяризації та впізнавання нового туристичного комплексу
- На час промо-акції, промоутери роздали більше сотні тисяч флаєрів
- У період проходження проекту була надана детальніша інформація з уст промоутерів потенційним відвідувачам