Рекламний проект: трейд маркетингова програма для Кормотех ( ТМ «Мяу-Мяу», «Гав-Гав», «4 Лапи»)
Регіон: Львів
Кількість персоналу: 9 чоловік
Кількість ТТ: 80 шт.
Період проведення: березень 2013 – по травень 2013
Весною компанія reklamin долучилась до реалізації проекту ТМ «Мяу-Мяу», «Гав-Гав», «4 Лапи»» для рекламної агенції «Push ok» у місті Львові. На нас було покладено проведення високоякісної трейд-маркетингової програми для відомих торгових марок кормів наших домашніх улюбленців. Дослідження у роботі із торговими точками та їх представниками, лояльність продавців до бренду, стали ключовими у реалізації торгової кампанії. Увесь проект відбувався у кілька етапів і тривав 4 місяці.
У першій частині проекту було проведено інформування продавців про умови акції та переваги товару. До участі у проекті було залучено кращі магазини міста, що найбільше відповідали поставленим критеріям. Усі наступні складові кампанії включали в себе проведення маркетингового дослідження «таємний покупець» у Львові. Протягом цього часу підготовлений персонал провів відвідини торгових точок на правах звичайного покупця. Таким чином ми оцінювали рівень знання інформації про нашу торгову марку, дотримання умов викладки та брендінгу у магазинах. Кращі учасники акції змогли отримати премії та подарунки, а головне зробити свій внесок у розвиток ТМ «Мяу-Мяу», «Гав-Гав», «4 Лапи». Що стосується результатів замовника, то нам відалось підняти рівень продажів та збільшити лояльність покупців до обраної продукції.
Механіка:
- анонсування проекту бонусної системи
- контроль роботи торгових представників
- проведення та організація візитів таємних покупців
- контроль роботи персоналу
- формування звітності
- моніторинг цін конкурентів