Рекламний проект: доставка рекламних матеріалів до дверних ручок жителів міста Львова
Механіка: розповсюдження рекламних матеріалів, інформування населення, direct-marketing
Регіон: Львів
Період проведення: жовтень-листопад 2013 року
Завдання:
- Інформування жителів Львова про житловий комплекс
- Доставка 90 тис. пропозицій прямо у двері
- Збільшення рівня зацікавленості до продуктів компанії «Добра оселя»
- Щоденний звіт перед клієнтом
- Моніторинг по адресній програмі
У період осені 2013 року перед агенцією reklamin було поставлене завдання доставити рекламні матеріали близько дев’яноста тисячам квартир у місті Львові. Спільно із представниками «Добра оселя» було розроблена адресна програма розповсюдження та механіка реалізації. Для доставки матеріалів було обрано чотири райони міста: Франківський, Сихівський, Галицький та Залізничний. Відповідно до обумовлених перед нами цілей, наші кур’єри щодня доставляли пропозиції від будівельного холдингу у кожну квартиру жителів перелічених вулиць. Увесь проект тривав близько 4 тижнів і змусив кожного учасника нашої команди за будь-яких умов вкластись у вказані кількості пропозицій та терміни. Для успішної реалізації, до рекламної кампанії було долучено більше 30 кращих людей. Саме на останніх і було покладено найбільше сподівань. Спільні дії та зусилля нашої команди принесли очікуваний результат. По кінцевих показних нам вдалось випередити графіки нашого проекту та досягнути бажаних результатів.
Результати:
- Ріст впізнавання бренду «Добра оселя»
- Підвищення числа зацікавленості збоку жителів
- Як мінімум 90 тисяч поінформованих жителів
- Організована та злагоджена робота персоналу
- Черговий хороший direct (адресна доставка) у Львові від reklamin