Рекламний проект: консультування, ліфлейтінг для телеканалу ТЕТ
Регіон: Львів
Кількість персоналу: 9 чол.
Місця проведення: Сільпо, 9 ТТ
Період проведення: лютий 2014 р.
Завдання:
- Інформування про спільний проект телеканалу ТЕТ спільно із Сільпо.
- Підбір та моніторинг персоналу
- Залучення до участі в акції покупців ТЦ Сільпо
У період лютого 2014 р. ми спільно з компанією Браво-Маркетинг реалізували рекламний проект для телеканалу ТЕТ. Ключовою нашою метою було збільшити число глядачів каналу ТЕТ та підвищити рівень лояльності до нашого партнера. Більше як два тижня промоутери інформували усіх покупців Сільпо взяти участь в акції та отримати можливість стати власниками подарунків. За цей короткий час вдалось розповсюдити більш як 30 тис. лотерейних карток та надати усю можливу інформацію людям, які побажали взяти участь у проекті. По результатах, можемо сказати, що BTL у Львові, так і в інших містах, вдався на славу. Зі своєї сторони приносимо вдячність своїм партнерам, так персоналу, і готові нових реалізацій.
Результати:
- Підвищення рівня довіри до телеканалу ТЕТ
- Збільшення числа глядацької аудиторії
- Поінформованість львів’ян про новинки у світі телебачення