Direct-marketing (прямий маркетинг, прямой маркетинг) – різновид BTL-реклами, який є одним із найдавніших засобів інформування населення про ті чи інші події, послуги, товари. У сучасному світі прямий маркетинг надалі продовжує бути одним із найпопулярніших типів комунікації особистісного зв’язку між брендом та споживачем. По суті ми отримуємо прямий контакт із аудиторією, оскільки реклама адресується та доставляється безпосередньо до кожного клієнта. Перевагою такого виду рекламу є перш за все його економність та можливість охопити велике число потенційних клієнтів, а отже провести успішну інформатизацію населення. Найкраще такий метод реклами дає свій результати при організації та проведення розсилок у кілька етапів, а ще краще систематично.
Переваги:
- Прямий зв’язок із великим числом потенційних чи існуючих покупців ;
- Доставка великих об’ємів інформації ;
- Точність результатів в результаті проведеної розсилки ;
- Невисока вартість реалізації ;
- Можливість адресної та безадресної доставки.
BTL-агенція reklamin для проведення директ-маркетинг (Direct-marketing) реалізовує наступні механізми:
• Безадресна і адресна доставка рекламних матеріалів
• Розповсюдження флаєрів, листівок, рекламних газет, кореспонденції по поштових скриньках
• Розповсюдження рекламних матеріалів (хенгерів) на дверні ручки квартир ;
• Контроль та моніторинг за безадресним та адресним розповсюдженням рекламних матеріалів
• Розробка та підготовка адресної програми та карти розповсюдження ;
• Доставка рекламних матеріалів та продукції по офісних центрах та юридичних адресах ;
• Кур’єрська доставка.
Розсилка по поштових скриньках, розноска хенгерів на дверні ручки, кур’єрська доставка у Львові та усій Україні разом із reklamin – запорука Вашого успіху та проведеної рекламної кампанії. І для цього у нас є в наявності усі потрібні знання, інструменти та можливості.