Consumer marketing (потребительский маркетинг, споживацький маркетинг) – стимулювання продажів продуктів певної торгової марки шляхом впливу на споживача, покупця. На сьогодні це один із найдієвіших способів комунікації бренду із аудиторією, завдяки можливості особистісної взаємодії. Це надає можливість компанії активно впливати на покупця, почути його побажання, зауваження та пропозиції. По суті вибудовується діалог між співрозмовниками, який на відміну від інших маркетингових інструментів, є двостороннім. Потрібно відзначити, що зацікавленість у такому виконанні є із обох сторін, як від бренду, який себе демонструє на ринку, так і від покупця, який у пошуках такого товару, що відповідатиме усім бажаним критеріям та вимогам. Традиційно проекти по стимулюванні продажів використовуються для знайомства покупця із новим товаром чи послугою. Вони є дуже дієвими для досягнення приросту продажів, просування та популяризації бренду серед обраної аудиторії. Кожна успішна маркетингова політика у сучасному світі не може обійтись без проведення тої чи іншої промо-акції. Тому такий різновид BTL стає незамінною складовою стратегії будь-якої компанії, адже дає можливість вибудовувати зв’язок із своїм покупцем та протидіяти його апеляціям шляхом врахування усіх можливих зауважень. У свою чергу BTL-агенція reklamin пропонує повний спектр маркетингових інструментів consumer promotion у Львові. Застосовуючи різні механіки, ми готові вирішити будь-які завдання для збільшення Вашого багажу як і самих клієнтів, так і їх лояльності, впізнавання серед споживацької аудиторії.
Завдання, які ми ставимо перед собою у проведенні промо-акції для стимулювання продажу:
- Інформування потенційних та існуючих покупців про бренд
- Стимулювання продажів
- Збільшення числа прихильників нашого продукту серед цільової аудиторії
- Створення позитивного іміджу торгової марки.
Рекламна агенція reklamin для стимулювання Ваших продажів реалізовує наступні механізми:
- Консультування (консультирование, product consulting) у торгових точках – один із різновидів BTL-реклами, який використовується у місцях продажу для більш детального інформування про певний товар чи послугу покупців
- Акції «подарунок за покупку» (подарок за покупку, gift for purchase) – комплекс промозаходів, який за рахунок вручення подарунків, бонусів при купівлі певного товару ставить за мету підняття рівня продажів визначеної торгової марки
- Семплінги (семплнг, sampling) – безкоштовне розповсюдження, роздача зразків товарів певної торгової марки, що рекламується серед покупців
- Ліфлейтінг (лифлейтинг, leafleting) – розповсюдження, роздача рекламних матеріалів (буклетів, листівок, «флаєрів») на вулицях чи у місцях продажу
- Switch-selling (обмін) – обмін продукції конкурента на продукцію бренду, який рекламується та просувається на ринку
- Cross-promotion (крос промоушн) – сумісне просування брендів у торгових мережах, що сприяє для збільшенню числа продажів
- Дегустації (дегустации, testing) – один із різновидів BTL, метою якого є ознайомлення покупця із смаковими якостями та властивостями продукту у торгових точках чи магазинаї, що є хорошим стимулюванням для підвищення рівня продажів товару
- Розіграші, лотереї та конкурси (конкурсы, лотереи, competitive, lottery) – розробка та проведення програм лояльності, сприяє росту продажів за рахунок проведення акції та вручення подарунків
- Презентація та демонстрація товару
- Промо-акції у ВНЗ та школах, навчальних закладах