Наші послуги
Consumer marketing
Consumer marketing (потребительский маркетинг, споживацький маркетинг) – стимулювання продажів продуктів певної торгової марки шляхом впливу на споживача, покупця. На сьогодні це один із найдієвіших способів комунікації бренду із аудиторією, завдяки можливості особистісної взаємодії. Це надає можливість компанії активно впливати...Trade marketig (торговий маркетинг)
Trade marketing (торговий маркетинг, трейд маркетинг) – стимулювання продажів продукції у торгових точках та серед торгових представників. Використовується для просування товару серед представників торгівлі. Найбільш актуальними послуги торгового маркетингу є для дистриб’юторів та компаній, які у своїх лавах обмежені в...Мерчандайзинг
Мерчандайзинг (мерчендайзинг, merchandising) – комплекс маркетингових заходів щодо розміщення та представленості товару з урахуванням рівня продажу та потоку покупців у магазині чи торговому залі. Сьогодні вже не є загадкою той факт, що навіть найпростіше переміщення продукції із одного...Direct-marketing
Direct-marketing (прямий маркетинг, прямой маркетинг) – різновид BTL-реклами, який є одним із найдавніших засобів інформування населення про ті чи інші події, послуги, товари. У сучасному світі прямий маркетинг надалі продовжує бути одним із найпопулярніших типів комунікації особистісного зв’язку між...Event marketing
Event marketing (событийный маркетинг, проведення та організація святкувань, заходів, ивент) – організація та проведення спеціальних заходів, які спрямовані на просування бренду із залученням яскравих та нестандартних маркетингових інструментів. Це дає можливість торговій марці зміцнювати та підтримувати власний імідж в...Points of Sales
POSM – POS матеріали (POS materials – «Points of Sales» – місця продажів, ПОС-материалы ) – рекламні матеріали, які створюються і використовуються для просування певного товару чи послуги у місцях продажу. Головне завдання POS матеріалів привернути увагу покупця та...