БТЛ

BTL (БТЛ, промо). Рекламна агенція reklamin є компанією, яка надає і розробляє рекламні комунікації повного циклу у сфері BTL. І що ж таке BTL запитаєте Ви себе? У перекладі з англійської Below The Line  (BTL) означає те, що під лінією. Історія цього рекламного терміну віднаходить свій початок  у всім нам відомій країні із іншого континенту (США). Авторське право належить одному із керівників чи маркетологів  американської компанії P&G, який, складаючи маркетинговий бюджет на наступний рік, провів лінію під  запропонованим йому пунктом реклами у ЗМІ, і додав туди ще одне положення. Це було розповсюдження безкоштовних зразків продукції.  І те, що опинилось під лінією,  сьогодні  іменується BTL, який з того часу  став успішною  альтернативою чи доповненням уже існуючих рекламних технологій.  А те, що залишилось написаним у першій частині листка  американського ідеолога, тобто над лінією, у сучасності має назву ATL. Здається на перший погляд банальна ситуація із робочого процесу, проте саме вона і посприяла зародженню  у рекламному світі цих двох понять.  І сьогодні, якраз те, що знаходиться над лінією (ATL)  чи під нею (BTL) є ключовими складовими будь-якої маркетингової стратегії і вже жодна цивілізована компанія не уявляє свого існування без цих напрямків.

І сьогодні, reklamin є рекламною агенцією у Львові, основним напрямком діяльності якої є розробка та реалізація усіх можливих маркетингових інструментів BTL  у Львові, Західному регіоні та у будь-якому місті України. Хоча дотепер немає єдиної позиції у поділі різновидів BTL  ми, аналізуючи як і світовий, так і український досвід, для зручності  виділили наступні категорії структуризації наших можливостей. А саме:

  • presentation
    Презентація
    Презентація (презентация товара/услуги, presentation of goods) – просування товару, послуги, певної події шляхом прямої продажі, консультації та пояснення деталей про переваги певного продукту. Цей різновид реклами дуже успішно себе зарекомендував на ринку не лише у Львові, Україні, а й має...
  • retail_audit
    Торговий аудит
    Аудит роздрібної торгівлі (торговий аудит, аудит розничной торговли, retail audit) – моніторинг, перевірка та контроль рівня представленої продукції у торгових точках, який дає можливість здійснити оцінку товару на ринку. Такий вид маркетингового дослідження успішно використовується компаніями, а його застосування дає...
  • survey
    Анкетування
         Анкетування (анкетирование, polling, survey) – різновид маркетингового дослідження, який дає нам можливість дізнатись думку про товар чи послугу, роль його на ринку та власне бачення споживацького середовища. У результаті ми отримуємо оцінку діяльності компанії, певного продукту чи сервісу...
  • shopper
    Таємний покупець
       Таємний покупець (тайный покупатель, mystery shopper) – це людина, яка в образі покупця відвідує магазин, кафе, ресторан, банк чи інший заклад, де здійснює оцінку якості роботи персоналу, закладу і таким чином передає керівництву компанії інформацію про рівень організації на...
  • horeca
    HoReCa
    «І що ж означає слово «HoReCa»?», – швидше за все задасьтесь Ви для себе цим питанням Абревіатура побудована із перших двох слів Ho – Hotel – Re – Restaurant – Ca – Cafe/Catering/Casino, що для нашого сприйняття більш зрозуміла як...
  • promo
    Промо-акції
       Промо-акції (промо акции, promotion services) – це так звана «розкрутка», просування товару на ринку, що в результаті сприяє росту продажів і ознайомленості населення з продуктами певної торгової марки. Їхнім головним завдання є інформування існуючих та потенційних клієнтів про переваги,...
  • merchandising
    Мерчандайзинг
       Мерчандайзинг (мерчендайзинг, merchandising) – комплекс маркетингових заходів щодо розміщення та представленості товару з урахуванням рівня продажу та потоку покупців у магазині чи торговому залі. Сьогодні вже не є загадкою той факт, що навіть найпростішепереміщення продукції із одного на інше місце...
  • direct
    Розсилка по поштових скриньках (Direct-mail)
    Розсилка по поштових скриньках (безадресная і адресная рассылка, Direct-mail) – різновид BTL-реклами, який є одним із найдавніших засобів інформування населення про ті чи інші події, послуги, товари. У сучасному світі Direct-mail чи так звана розсилка рекламних матеріалів надалі продовжує бути...
  • consultation
    Консультування
         Консультування покупців (консультирование, consulting) – використовується для більш детального інформування про певний товар чи послугу. Адже як відомо, остаточне рішення покупець приймає біля полиці у торговому ряді магазину. Діяльність консультанта на місці є найбільш результативною для покупки товару, який...
  • leafleting
    Ліфлетінг
         Ліфлетінг (лифлетинг, leafleting) – роздача, розповсюдження рекламних матеріалів (буклетів, листівок, флаєрів) є, мабуть, найбільш поширенішим рекламним явищем сьогодення. Адже із здешевленням друку флаєрів, візиток, листівок різного формату, газет, набрав популярності цей різновид рекламної комунікації, який стали використовувати у...
  • sampling
    Семплінг
       Семплінг (семплинг, sampling) – безкоштовне розповсюдження пробних зразків торгової марки, що рекламується серед споживацької аудиторії. Цей різновид BTL найкраще проводити на вулицях одноразово чи кількома хвилями. Головними точками організації семплінгів є місця масового скупчення людей, або місця концентрації споживачів...
  • degustation
    Дегустації
       Дегустації (дегустации, tasting) – один із різновидів BTL,  метою якого є ознайомлення покупця із смаковими якостями та властивостями продукту, що є хорошим стимулюванням для підвищення рівня продажів товару. Як показує досвід,  проведення цього виду промоушн має позитивний вплив на...