Семплінг (семплинг, sampling) – безкоштовне розповсюдження пробних зразків торгової марки, що рекламується серед споживацької аудиторії. Цей різновид BTL найкраще проводити на вулицях одноразово чи кількома хвилями. Головними точками організації семплінгів є місця масового скупчення людей, або місця концентрації споживачів певної аудиторії, наприклад біля вищих навчальних закладів з орієнтацією на студентство. Зазвичай використовується для просування нового товару на ринку, хоча і є практика розповсюдження безкоштовних зразків уже давно існуючої торговий марки, послуги чи товару. Вважається, що семплінг є одним із найефективніших засобів для підвищення рівня продажів. Його плюсом є те, що споживач може безпосередньо сам ознайомитись із новим продуктом, чи іншим іміджем, доповненим смаком уже існуючого бренду. Одним із головних завдань, яке перед собою ставить цей різновид реклами, є привернення увагу та залучення потенційних покупців, та утримування числа уже існуючих. Адже як ми знаємо, відомі марки часто влаштовують ребрендінг іміджу свого товару для приросту продажів і одним із інструментів таких впроваджень є розповсюдження безкоштовних зразків рекламної продукції.
Можна виділити наступні різновиди семплінгів:
- У місцях чи біля торгових точок
- Адресуваня зразків рекламного продукту поштою
- Доставка товару чи його продаж разом із пресою
- Здійснення семплінгу біля місць проживання людей, таким чином орієнтуючись на – кількість жителів, рівень можливого достатку і т.д.
- Аудиторні семплінги (біля ВНЗ – студенти та викладачі, біля лікарень – пацієнти та – лікарі, розважальних закладів – люди із середнім рівнем достатку і т.д.)
- Семплінги по методиці у «кожні двері» (доставка товару до місця проживання потенційного споживача) .
Переваги проведення семплінгу:
• Різке підвищення рівня популярності рекламного продукту
• Приріст числа потенційних клієнтів
• Розголос серед споживачів
• Зростання продажів вказаного товару, бренду, торгової марки
• Якісний товар віднайде свого покупця, а ми лише покажемо йому дорогу та проведемо до нього.
Ефективність від розповсюдження рекламних зразків гарантовано буде досягнута, адже безпосереднє знайомство із товаром ніколи не стане замінником лише розповіді чи опису про нього. І для ефективної реалізації та організації, рекламна агенція reklamin надасть Вам підготовлений промоперсонал, проведе моніторинг та контроль проекту, організує семплінг не лише у Львові, а й інших містах в Україні. Ми продумаємо все до найменших деталей, беручи на себе логістику та доставку товару до кінцевого споживача.