Промо-акції (промо акции, promotion services) – це так звана «розкрутка», просування товару на ринку, що в результаті сприяє росту продажів і ознайомленості населення з продуктами певної торгової марки. Їхнім головним завдання є інформування існуючих та потенційних клієнтів про переваги, характеристики певного товару чи послуги. По суті сьогодні промо-акція – це один із найуспішніших комплексних заходів у сфері BTL – реклами.
На нашу думку, промо-акція включає в себе 3 невід’ємні складові:
- Обізнаний промоутер ;
- Організований супервайзер ;
- Задоволений покупець.
І саме від рівня професійності взаємодії та організованості роботи перших двох складових, прямо пропорційно залежить успіх третьої. Адже визначальна мета будь-якої промо-акції – це результат у вигляді росту продажів, популярності та розвитку торгової марки, рушієм яких виступає покупець.
Для Вас ми організуємо наступні різновиди промо-акції у Львові та інших містах України:
• консультування у торгових точках (консультирование, product consulting)
• акції «подарунок за покупку» (подарок за покупку, gift for purchase)
• семплінги (sampling) – розповсюдження, роздача зразків рекламних продуктів
• ліфлейтінг (лифлейтинг, leafleting) – розповсюдження, роздача рекламних матеріалів (буклетів, листівок, «флаєрів»)
• switch-selling (обмін) – обмін продукції конкурента на бренд, який рекламується та просувається на ринку
• cross-promotion
• дегустації (дегустации, testing)
• розіграші, лотереї та конкурси; презентація та демонстрація товар
• промоушн у ВНЗ та школах
• розноска та розповсюдження рекламних матеріалів (флаєрів, газет, хенгерів на дверні ручки).
Рекламна BTL-агенція reklamin не ставить для себе жодних обмежень в організації і будь-яких інших механіках промо-акції. Адже для нас відсутні рамки у проведенні того чи іншого рекламного проекту. Для Вас у Львові та в будь-якому іншому місті, куточку в Україні, для успішної промо-акції будуть підготовлені: промоутери, хостеси, аніматори, кур’єри, консультанти, аніматори, моделі.
Переваги проведення промо акції:
- Просування будь-якого товару чи послуги без обмежень
- Персональний контакт та знайомство бренду із покупцем
- Ефект впізнавання вашого товару чи послуги
- Приріст числа клієнтів
- Закріплення статусу торгової марки в очах аудиторії
- Незабутність враження від побаченого.