«І що ж означає слово «HoReCa»?», – швидше за все задасьтесь Ви для себе цим питанням Абревіатура побудована із перших двох слів Ho – Hotel – Re – Restaurant – Ca – Cafe/Catering/Casino, що для нашого сприйняття більш зрозуміла як КаБаРе (кафе-бар-ресторан). По суті HoReCa означає усі заклади сфери обслуговування та розваг, які тепер є невід’ємним елементом торгівельного ринку. Логічним питанням буде питання що ж таки робить HoReCa (кабаре) у площині BTL, реклами, промоушн ще й у Львові. Сьогодні число кафе, барів, ресторанів, розважальних закладів неухильно зростає і вони уже є хорошим плацдармом для залучення уваги потенційного клієнта. І для чергового кроку щодо побудови стратегій компаній у площині ХоРеКа агенції проводять промо-акції, дегустації, анімації за участі промоутера, хостеси та клієнта. У сучасному світі з’явився черговий канал для реалізації нових методів та інструментів реклами. Такий різновид BTL є дуже успішним для підвищення рейтингів дорогого бренду і дає можливість шляхом інтерактивних взаємодії привернути до себе увагу публіки. Також на нашу думку це є дуже успішним нестандартним засобом BTL-реклами, який немає рамок в його виконанні та в підсумку приносить високий результат.
Для проведення промоушн в області HoReCa у Львові та інших містах в Україні рекламна агенція reklamin організує для Вас наступні механізми:
- Анімації у закладах сфери харчування
- Промоушн у розважальних закладах
- Вечірні та нічні промо-акції
- Інтерактивні акції за участі хостес, моделей у торгових комплексах
- Проведення промоактивностей на час презентацій, концертів та шоу.
Переваги:
• Взаємодія із клієнтом під час його відпочинку та розваг ;
• Високий результат при виході нового бренду на ринку чи закріплення уже існуючої, дорогої торгової марки ;
• Позитивні емоції, а отже довготривалий ефект ;
• Можливість резонансу та передачі інформації від учасників акції до їх оточення.