Торговий аудит

Аудит роздрібної торгівлі (торговий аудит, аудит розничной торговли, retail audit) – моніторинг, перевірка та контроль рівня представленої продукції у торгових точках, який дає можливість здійснити оцінку товару на ринку. Такий вид маркетингового дослідження успішно використовується компаніями, а його застосування дає якісний результат при веденні правильної кампанії. Торговий аудит на сьогодні стає невід’ємною складовою побудови BTL-реклами, тоді ще як у недалекому минулому реалізовувався лише маркетинговими центрами на рівні індивідуальних досліджень. Аудит роздрібної торгівлі є важливим інструментом для виведення нових брендів на ринок, адже завдяки йому ми можемо відтворити та зрозуміти тенденції представленості аналогічних чи схожих товарів, послуг.

torgovyi audyt

Обраний маркетинговий метод є дуже успішними для аналізу поведінки вже існуючих торгових марок на ринку. Завдяки зробленому огляду компанія може вносити корективи та поправки у власній діяльності та планах на майбутнє. Останніми роками попит на торговий аудит росте у Львові, і цю технологію компанії використовують не лише у нашому регіоні, Києві чи в інших великих містах, а й намагаються слідкувати за станом справ свого бренду на полицях торгових центрів чи магазинів у менших населених пунктах. Аудит роздрібної торгівлі виступає ефективним засобом для дистанційного контролю та джерелом поступлення інформації із регіонів. Як і мерчандайзери, промоутери чи супервайзери, аудитори стають незамінними учасниками BTL – реклами, які виступають очима компанії та її довіреним лицем у віддалених місцях продажів.

Механізми, які ми реалізуємо для проведення торгового аудиту:

Викладка товарів

- Моніторинг та аналіз ринку
- Представленість продукції у торговій точці
- Оцінка викладки товарів на полицях магазинів
- Контроль за наявністю продукції у торгових точках
- Дослідження діяльності конкурентів
- Перевірка присутності рекламних та торгових матеріалів
- Формування бази даних торгових точок
- Аналіз конкурентноспроможності  ТМ

Оцінка товару

Переваги:

• Визначення частки представленості товару на ринку
• Приріст результатів торгівлі
• Виявлення недоліків у роботі дистрибуції та ТТ
• Дослідження динаміки активності покупців
• Розширення товарного асортименту бренду
• Упорядкованість усього процесу маркетингової стратегії – від центру до віддалених регіонів
• Визначення потрібної торгової  механіки для роботи із брендом чи продуктом

 

 

Comments are closed.