Презентація (презентация товара/услуги, presentation of goods) – просування товару, послуги, певної події шляхом прямої продажі, консультації та пояснення деталей про переваги певного продукту. Цей різновид реклами дуже успішно себе зарекомендував на ринку не лише у Львові, Україні, а й має позитивну практику реалізації у світі. Найчастіше презентація використовується при запуску маркетингової компанії для нової торгової марки.
Ключова мета різних демонстрацій є ріст продажів та лояльності покупця до бренду. На сьогодні даний напрямок btl застосується у різних сферах економіки. Найбільш доречним та дотичними до неї є харчова, косметична, автомобільна, фармацевтична, комп’ютерна, будівнича галузі. Адже важко собі уявити у наш час запуск нової послуги без її фахової презентації серед споживачів.
Якщо коротко, то презентація по суті дає можливість покупцю зробити правильний вибір товару. І концепція такого обрання полягає насамперед у наданні повної інформації про товар чи послуг, про його переваги та усі можливі відповіді на питання від клієнта. В жодному разі у такому проекті ми не переконуємо аудиторію про негативи чи недоліки конкурентів, а лише наголошуємо про нашу торгову марку та її властивості. Таким чином ми робимо ставку на професійність персоналу, його підготовку та обізнаність у товарі чи послузі.
- Готелі
- Ресторани
- Конференц-зали
- Громадські місця
- Театри
- Виставкові зали
- Салони
- Аптеки
- Торгові центри
- Магазини
Механізми реалізації:
- Демонстрації
- Консультації
- Презентації
- Опитування
- Дегустації
- Роад шоу
- Виставки
- Зріз аудиторії
- ХоРеКа
- Шоу
Переваги:
- Спілкування консультанта із покупцем
- Інформування аудиторії у торгових точках
- Моніторинг думок та вражень клієнтів
- Ріст разових продажів
- Збільшення лояльності до ТМ серед споживачів
- Робота над запереченнями нашої аудиторії
- Покращення розміщення товарів на полицях