Розсилка по поштових скриньках (безадресная і адресная рассылка, Direct-mail) – різновид BTL-реклами, який є одним із найдавніших засобів інформування населення про ті чи інші події, послуги, товари. У сучасному світі Direct-mail чи так звана розсилка рекламних матеріалів надалі продовжує бути одним із найпопулярніших типів комунікації особистісного зв’язку між брендом та споживачем. По суті ми отримуємо прямий контакт із аудиторією, оскільки реклама адресується та доставляється безпосередньо до кожного клієнта. Перевагою такого виду рекламу є перш за все його економність та можливість охопити велике число потенційних клієнтів, а отже провести успішну інформатизацію населення. Найкраще такий метод реклами дає свій результати при організації та проведення розсилок у кілька етапів, а ще краще систематично.
Методи проведення Direct-mail у Львові:
- Безадресна і адресна доставка рекламних матеріалів
- Розповсюдження флаєрів, листівок, рекламних газет, кореспонденції по поштових скриньках
- Розповсюдження рекламних матеріалів (хенгерів) на дверні ручки квартир
- Контроль та моніторинг за безадресним та адресним розповсюдженням рекламних матеріалів
- Розробка та підготовка адресної програми та карти розповсюдження
- Доставка рекламних матеріалів та продукції по офісних центрах та юридичних адресах
- Кур’єрська доставка.
Переваги:
• Прямий зв’язок із великим числом потенційних та існуючих покупців
• Доставка великих об’ємів інформації
• Точність результатів проведеної розсилки
• Невисока вартість реалізації
• Можливість адресної та безадресної доставки.