Анкетування

     Анкетування (анкетирование, polling, survey) – різновид маркетингового дослідження, який дає нам можливість дізнатись думку про товар чи послугу, роль його на ринку та власне бачення споживацького середовища. У результаті ми отримуємо оцінку діяльності компанії, певного продукту чи сервісу зі сторони покупця, його зауваження та пропозиції, які часто стають хорошим аргументом до творення іміджу та статусу торгової марки. Інтерв’ювання вибудовує зв’язок покупця із менеджментом компанії та стирає кордони між двома основними складовими ринку. На фоні росту конкуренції та боротьби брендів за клієнтів, таке маркетингове дослідження є ефективним методом для виходу нових торгівельних гравців та закріплення позицій уже існуючих. Анкетування є хорошим інформаційним джерелом для побудови правильно злагодженої та грамотної рекламної компанії.

Копия Анкетування- reklamin

Такий різновид BTL ефективно використовувати паралельно із проведенням промо-акції, дегустації, семплінгу, оскільки ми отримуємо зворотній зв’язок із покупцем. Великим плюсом опитування є можливість сегментації цільової аудиторії за віковими, статевими, професійними, географічними та іншими характеристиками. Це дає нам можливість дізнатись думку певної групи людей, які представляють для нас інтерес у просуванні того чи іншого продукту, послуги.

    Механізми, які рекламна агенція reklamin реалізує для проведення анкетування:

- Збір інформації від фізичних та юридичних осіб
- Тематичні анкетування
- Аудиторні опитування
- Сегментація споживачів ринку
- Підготовка, організація та проведення анкетування у Львові та інших містах України
- Соціологічні, політичні та маркетингові опитування
- Аналіз зібраної інформації
- Розробка питальника та анкети для окремої чи загальної групи респондентів.

Анкетування_ reklamin

     Переваги:

• Отримання інформації від споживачів про певний товар чи послугу
• Налагоджений зв’язок між покупцем та виробником
• Дослідження ринку перед появою нового бренду чи продукту
 Підтримка іміджу існуючої компанії за рахунок урахування пропозицій від клієнта;

Comments are closed.