Ліфлетінг

rozdacha_lystivok_u_lvovi 

   Ліфлетінг (лифлетинг, leafleting) – роздача, розповсюдження рекламних матеріалів (буклетів, листівок, флаєрів) є, мабуть, найбільш поширенішим рекламним явищем сьогодення. Адже із здешевленням друку флаєрів, візиток, листівок різного формату, газет, набрав популярності цей різновид рекламної комунікації, який стали використовувати у своєму арсеналі як і відомі бренди, так і представники малого бізнесу. Розповсюдження флаєрів чи газет стало хорошим засобом для анонсуванням новин компаній, майбутніх акцій, сезонних знижок. Цей підрозділ промоушн використовується як і систематично, так і одноразово. Так, великі компанії, на зразок мереж супермаркетів побутової техніки чи торгових центрів, здійснюють друк та розповсюдженнях своїх гідів, у яких періодично інформують свого покупця про новини компанії та святкові знижки, акції чи сезонні розпродажі. У свою ж чергу, представники малого та середнього бізнесу, часто використовують цей метод BTL, наприклад у часи відкриття чергового магазину, чи інформування, шляхом роздачі візиток, про послуги нової чи вже існуючої мережі таксі. Відмінність між представниками за розмірами бізнесу єдина. І полягає вона лише у масштабах, кількостях та частоті проведення. Проте, не дивлячись на об’єми компаній, роздача чи розповсюдження флаєрів, листівок, є хорошим інструментом, як для одних, так і для інших у процесі рекламування себе чи свого продукту.

   Механізми розповсюдження рекламних матеріалів:Konsultaciya u Lvovi

- Роздача листівок на вулиці у місцях масового скупчення людей (зупинки, площі біля   ринків, торгових центрів, вокзали)
- Розповсюдження флаєрів на припаркованих автомобілях під двірниками
- Безпосередня доставка із пресою у місцях продажу паперових ЗМІ
- Роздача рекламних матеріалів водіям на перехрестях, світлофорах і місцях-пробках
- Розкладка POS-матеріалів у HoReCa (готелі, ресторани, кафе, нічні клуби).

   Переваги:

 Високий рівень віддачі у порівнянні із витратами
 Підходить як і для малого, так і великого бізнесу
 Ефективне джерело анонсування знижок, розпродажів
 Можливість охопити велике число аудиторії
 У більшості випадків, потенційний покупець точно зверне увагу на інформацію, яка вказана на рекламному матеріалі
 Клієнт подумає над пропозицією і розповість про інформацію іншим, таким чином збільшивши число покупців.

promoutery_lviv_reklamin

Професійно розроблена листівка, дизайн, інформація, яка на ній подається, правильність розстановки промоутерів, час роботи, часто є вирішальними складовими до підвищення ефективності рівня уваги покупців до товару чи послуги, яка рекламується. І рекламна агенція reklamin готова долучитись до комплексної реалізації – від розробки макету листівки до його друку та розповсюдженням серед потенційної споживацької аудиторії. Ми проведемо для Вас якісне розповсюдження листівок, флаєрів, газет як у місті Львові, так і в будь-якому іншому місті України. Для досягнення максимальної ефективності цього виду BTL реклами нами будуть долучені досвідчені промоутери (флаєристи), супервайзери (координатори проектів), які у свою чергу гарантуватимуть якість проведення промо-акції.

Comments are closed.