Ліфлейтінг для мережі сімейних магазинів «Біла ворона»

Рекламний проект: ліфлейтінг для мережі сімейних магазинів «Біла ворона»

Механіка проекту: BTL, розповсюдження листівок,  ліфлейтінг

Регіон: Львів

Завдання:

-          Організація та проведення промо-акції

-          Підвищення рівня поінформованості перехожих

-          Анонсування акційних продуктів та розпродажу напередодні новорічних свят

У період з 17 по 31 жовтня 2010 року BTL агенція reklamin організувала розповсюдження листівок та інформаційних дайджестів у місті Львові для мережі сімейних магазинів «Біла ворона». Промо акція відбувалась поблизу та в магазинах ТМ «Біла ворона», яка ставила на меті анонсувати акції та знижки напередодні нового року. Для цього нашими супервайзерами були підібрані та підготовлені промоутери у Львові, які на час проекту мали стати лицем компанії. Для більшої включеності потенційних покупців та підвищення результату, кожен промоутер використовував для ефективнішого результату мегафон (рупор), що став хорошим  інструментом для анонсування рекламних знижок та подарунків напередодні нового року. Кожен із людей, що проходив повз «Біла ворона», у результаті проведеної промо-акції став безпосереднім учасником дійства, а також відвідувачем та покупцем магазину.

Результати:

-          Протягом акції промотери у Львові розповсюдили тисячі інформаційних дайджестів

-          reklamin стало джерелом гарного настрою перед новим роком чи просто черговою нагадою усміхнутись

-          У кілька разів збільшилось число відвідувачів магазину та число продажів

-          Більшість покупців отримала заохочувальні новорічні сюрпризи

-          Підвищено  рівень популярності та лояльності як і серед існуючих, так і нових покупців

Comments are closed.