Рекламний проект: ліфлейтінг до відкриття магазину «Itallanisimo»
Механіка проекту: BTL, розповсюдження листівок, ліфлейтінг
Регіон: Львів
Завдання:
- Організація та проведення промо-акції
- Підвищення поінформованості пішоходів
- Афішування знижок та кращих пропозицій
- Розробка дизайну та друк рекламних матеріалів (поліграфії)
Літо завжди дарує нам нові враження, сподівання, очікування. Цієї теплої пори року reklamin подарував львів’янам та гостям міста нагоду відвідати новий магазин італійського одягу. Якщо ми не їдемо в Італію, то Італія постукала нам у двері і приїхала до нас сама. J Найкращі пропозиції модного та якісного одягу, а головне за доступними цінами, дала можливість скупитись новинками на гарячий сезон. Для цього промоутери команди reklamin у Львові провели промо-акцію та поінформували про нові пропозиції, а головне за зниженими цінами, для мешканців нашого міста. Адже ми схильні вважати, що європейському місту тільки європейські можливості, тренди та стандарти. І здається нам, що ми рухаємось у правильному напрямку. J
Результати:
- Підвищено рівень відвідуваності магазину
- Більшість покупців отримала заохочувальні знижки
- Підвищено рівень популярності та лояльності як і серед існуючих, так і нових покупців.