Рекламний проект: промо-акції в Україні для ПАТ «ПлюсБанк»
Механіка: BTL, роздача листівок, промо-акція, сендвіч-мени, живий банер
Регіон: Івано-Франківськ, Богородчани, Болехів, Бурштин, Галич, Городенка, Дрогобич, Долина, Дубно, Калуш, Коломия, Косів, Львів, Мукачево, Надвірна, Рівне, Самбір, Снятин, Стрий, Тернопіль, Тисмениця, Тлумач, Ужгород, Хмельницький, Червоноград, Чернівці.
Завдання:
- Організація промоактивностей у містах України
- Підбір та моніторинг промоутерів та супервайзерів
- Інформування населення про переваги послуг ПАТ «ПлюсБанк»
У першій половині грудні 2010 року рекламна агенція reklamin виступила організатором проведення BTL-комунікацій у всіх містах представленості відділень ПАТ «ПлюсБанк» в Україні. Для цього були задіяні супервайзери та промоутери у 26 містах України, на яких покладалась максимальна реалізація поставлених цілей перед нами на місцях. Для підвищення ефективності роботи, нами була здійснена підготовка та підбір персоналу по кожному із міст, розроблена адресна програма, яка мала на меті максимально збільшити рівень уваги збоку пішоходів, виготовлення промоматеріалів. Промо-акції включали в себе: роздача листівок (безкоштовна лотерея), носіння банеру (живий банер) та сендвіч-мени. Усі ці складові BTL відбувались у ранішній та вечірній період дня, які супроводжувались під оголошення промо-тексів через мегафони (рупори) чи інших голосових інструментів. Такий комплекс різних видів промоактивностей сприяв привертанню уваги збоку пішоходів і таким чином стимулював жителів міст скористатись послугами «ПлюсБанку». Не зважаючи на зимовий період року, промоутери (понад 100 чоловік) та супервайзери у Львові, Тернополі, Івано-Франківську, Чернівцях, Ужгороді, Хмельницькому, Рівне та інших міст, продемонстрували професіоналізм у реалізації та організації промо-акції для наших партнерів.
Результати:
- Ріст поінформованості населення
- Впізнавання, популярність та лояльність до «ПлюсБанк»
- Підвищення числа відвідуваності та клієнтської бази
- Зміцнення позицій «ПлюсБанк» у сфері банківських послуг