Рекламний проект: проведення промо-акції у Львові для мережі оптик Fiellmann
Механіка: розповсюдження листівок, відкриття нового магазину
Регіон: Львів
Завдання:
- Організація та контроль відкриття нового відділення
- Інформатизація населення про ТМ та відкриття нової оптики у Львові
- Стимулювання до відвідання оптики львів’янами
Протягом липня-серпня 2010 року промоутери reklamin провели розповсюдження листівок у Львові. Приводом цього стало відкриття нового магазину оптики. Протягом передуючих днів появі нової оптики, рекламна агенція reklamin здійснила інформатизацію жителів та гостей про появу нового бренду у нашому місті. Також силами reklamin було проведено контроль по оформленні магазину. Для наданню дійству святковості, до участі у промо-акції були долучені професійні ходулісти у Львові, що стали хорошою окрасою відкриття та концентрацією уваги пішоходів.
Результати:
- Здійснено моніторинг та контроль як за роботою персоналу, так і самого оформлення відкриття
- Підвищення уваги потенційних клієнтів до мережі оптик «Fiellmann»
- Ріст числа відвідувачів та покупців нового магазину