Рекламний проект: промо-акція для ТМ «Світоч» (Nestle)
Механіка: дегустація, презентація, демонстрація продукції, семплінг, ліфлейтінг
Регіон: Львів
Завдання:
- Логістика рекламних матеріалів
- Організація майданчику з промоактивностями.
- Розміщення брендінгу всередині супермаркету.
- Організація роботи промоперсоналу.
Усім відомо, що історія шоколадної компанії «Світоч» бере свій початок у Львові. І у листопаді 2011 року рекламна агенція «reklamin» долучилась до організації «Свята шоколаду», що відбувся протягом двох тижнів на території ТЦ «Арсен». У холах супермаркетів були розміщені та обладнані рекламні площадки, де і проводився комплексна промо-акція для ТМ «Світоч». На кожній із площадок відбулись наступні складові:
- Дегустація шоколадних десертів. На спеціально підготовленому обладнанні топився шоколад і кожен із відвідувачів мав нагоду скуштувати запропонований продукт, додаючи до нього на власний смак запропоновані наповнювачі.
- Бодіарт. Кожен із бажаючих також мав нагоду бути розмальованим шоколадом, що продемонстрував великий інтерес не лише серед дітей, а й серед старшого покоління.
- Художня майстерня. Кожен із покупців ТЦ також отримав нагоду спробувати свої уміння до малювання. За допомогою консультації промоутера, відвідувачі на спеціальному обладнанні отримали можливість створити власний художній витвір та отримати черговий символічний подарунок від спонсора свята.
- У кожному із магазинів також працювали дві дівчинки-промоутери у костюмах цукерок, у функції яких входило роздача інформаційних листівок, надувних кульок та цукерок.
- Також гарним атрибутом свята стала Панда, у костюмі якої працював промоутер, яка своєю ексцентричністю та оригінальністю зривала овації збоку перехожих та відвідувачів ТЦ.
Результати:
- Проведення незабутнього свята
- Приріст продажів ТМ «Світоч»
- Презентація нової лінійки шоколадних цукерок
- Кожен з відвідувачів отримав подарунки на згадку та незабутні враження від свята