Безадресна доставка прямо у двері жителям усього Львова

Рекламний проект: доставка рекламних матеріалів до дверних ручок жителів міста Львова

Механіка: розповсюдження рекламних матеріалів, інформування населення, direct-marketing

Регіон: Львів

Період проведення: жовтень-листопад 2013 року

Завдання:

-       Інформування жителів Львова про житловий комплекс

-       Доставка 90 тис. пропозицій прямо у двері

-       Збільшення рівня зацікавленості до продуктів  компанії «Добра оселя»

-       Щоденний звіт перед клієнтом

-       Моніторинг по адресній програмі

У період осені 2013 року перед агенцією reklamin було поставлене завдання доставити рекламні матеріали близько дев’яноста  тисячам квартир у місті Львові. Спільно із представниками «Добра оселя» було розроблена адресна програма розповсюдження та механіка реалізації. Для доставки матеріалів було обрано чотири райони міста: Франківський, Сихівський, Галицький та Залізничний. Відповідно до обумовлених перед нами цілей, наші кур’єри щодня доставляли пропозиції від будівельного холдингу у кожну квартиру жителів перелічених вулиць. Увесь проект тривав близько 4 тижнів і змусив кожного учасника нашої команди за будь-яких умов вкластись у вказані кількості пропозицій та терміни. Для успішної реалізації, до рекламної кампанії було долучено  більше 30  кращих людей. Саме на останніх і було покладено найбільше сподівань. Спільні дії та зусилля нашої команди принесли очікуваний результат. По кінцевих показних нам вдалось випередити графіки нашого проекту та досягнути бажаних результатів.

Результати:

-       Ріст впізнавання бренду «Добра оселя»

-       Підвищення числа зацікавленості збоку жителів

-       Як мінімум 90 тисяч поінформованих жителів

-       Організована та злагоджена робота персоналу

-       Черговий хороший direct (адресна доставка) у Львові від reklamin

Comments are closed.