Трейд маркетингова програма у Львові від reklamin

Рекламний проект: трейд маркетингова програма для Кормотех ( ТМ «Мяу-Мяу», «Гав-Гав», «4 Лапи»)

Регіон: Львів

Кількість персоналу: 9 чоловік

Кількість ТТ: 80 шт.

Період проведення: березень 2013 – по травень 2013

Весною компанія reklamin долучилась до реалізації проекту ТМ  «Мяу-Мяу», «Гав-Гав», «4 Лапи»»  для рекламної агенції «Push ok» у місті Львові. На нас було покладено проведення високоякісної трейд-маркетингової програми для відомих торгових марок кормів  наших домашніх улюбленців. Дослідження у роботі із торговими точками та їх представниками, лояльність продавців до бренду, стали ключовими у реалізації торгової кампанії.   Увесь проект відбувався у кілька етапів і тривав 4 місяці.

mshoping

У першій частині проекту було проведено інформування  продавців про умови акції та переваги товару. До участі у проекті було залучено кращі магазини міста, що найбільше відповідали поставленим критеріям. Усі наступні складові кампанії включали в себе проведення  маркетингового дослідження «таємний покупець» у Львові.  Протягом цього часу підготовлений персонал провів відвідини торгових точок на правах звичайного покупця.  Таким чином ми оцінювали рівень знання інформації про нашу торгову марку, дотримання умов викладки та брендінгу у магазинах. Кращі учасники акції змогли отримати премії та подарунки, а головне зробити свій внесок у розвиток ТМ «Мяу-Мяу», «Гав-Гав», «4 Лапи». Що стосується результатів замовника, то нам відалось підняти рівень продажів та збільшити лояльність покупців до обраної продукції.

   Механіка:

-          анонсування проекту бонусної системи

-          контроль роботи торгових представників

-          проведення та організація візитів таємних покупців

-          контроль роботи персоналу

-          формування звітності

-          моніторинг цін конкурентів

Comments are closed.