Трейд маркетинг у Львові

  Рекламний проект: для ТМ «Optimeal»

  Регіон: Львів

  Механіка: таємний покупець, торговий аудит, моніторинг проекту

  Кількість персоналу: 10 чоловік

  Кількість ТТ: 25 шт.

  Період проведення: березень 2014 – червень 2014

   Завдання:

-           Інформування продавців про нову торгову марку

-          Підбір та оцінка торгових точок учасників проекту

-           Моніторинг магазинів

-           Підготовка та моніторинг персоналу

-           Організація візитів таємних покупців у Львові

Таємний покупець у Львові

Цього року рекламна агенція reklamin продовжила свою співпрацю із компанією «Push ok» у місті Львові. Після успіху у спільній роботі над проектом для торгових марок «Мяу-Мяу», «Гав-Гав», «4 Лапи», нас було долучено до реалізації проекту для ТМ «Optemal».

  Увесь проект складався із наступних етапів:

-          Анонсування про товар серед торгових мереж спільно із торговим персоналом від замовника

-          Підбір кращих продавців та ТТ для участі в трейд-програмі від компанії Optemal

-          Проведення маркетингового дослідження «Таємний покупець» у Львові

-          Аналіз активності учасників проекту та мотиваційна програма за виконані завдання

У період проведення цього проекту у планах провести 8 хвиль відвідин таємних покупців. На кожному новому етапі для участі в кампанії буде долучено іншу людину згідно усіх вимог, що відповідають усім стандартам проведення проектів такого рівня. В обов’язки персоналу на час акції входитиме  виступити у ролі покупця обраних магазинів. Також із нашої сторони ключове завдання на час кампанії максимально підняти рівень обізнаності продавців про саму торгову марку. Як результат, такий процес приносить численні переваги усім сторонам. З однієї сторони, представник торгової точки отримає мотиваційні подарунки, з іншої сторони представник замовника досягає результат у продажах та підвищує рівень впізнаваності своєї торгової марки серед споживачів. І підбиваючи підсумки по даному чи іншому аналогічному проекті, можемо з впевненістю сказати, що таємний покупець усе більше проносить результатів для наших клієнтів і стає не від’ємною частиною маркетингових комунікацій.

Comments are closed.