Рекламний проект: промо-акції у Львові для Альфа Банк
Механіка: BTL, роздача листівок, промо-акція, живий банер, рупористи
Регіон: Львів
Завдання:
- Організація та проведення промо-акції
- Підбір та моніторинг промоутерів
- Інформування населення про переваги послуг Альфа Банк
Весна асоціюється із пробудженням сил, позитивних емоцій та настрою. І причина цьому зрозуміла, адже попереду літо. У цей період Альфа Банк спільно із «Ельдорадо» вирішило порадувати своїх існуючих та нових клієнтів акційними пропозиціями вдень відкриття нового магазину побутової техніки у Львові. Для цього було проведено масштабний рекламний проект, у якому взяли участь промоутери, банеристи, рупористи, що інформували пішоходів, відвідувачів та клієнтів про банківські пропозиції.
Анонсування переваг Альфа банку включало в себе наступні складові BTL:
- Промо-акція
- Ліфлейтінг (роздача листівок)
- «Живий банер» – робота промоутера із банером
- Інформування в рупор
- Консультація відвідувачів та пішоходів
На час проведення BTL-проекту у Львові промоутери, супервайзери та уся команда «reklamin» доклали максимум зусиль для реалізації поставлених цілей та завдань перед ними. За час акції було долучено величезне число нових клієнтів, поінформовано вже існуючих та успішно проведені промоушн та рекламація одного із лідерів банківського сектору.
Результати:
- Приріст числа відвідувачів
- Популяризація та зміцнення позицій Альфа Банку серед населення
- Поінформованість відвідувачів та збільшення числа клієнтів